?


Jag har upptäckt en sak... Jag skriver ju aldrig här längre?:O Undrar om jag har glömt bort bloggen eller vad som har hänt.. kanske har skaffat mig ett liv...nää så är det inte..kan det då vara...kanske haft mycket i skolan..nej inte det heller...kanske varit lite lat, njutit av sommarvädret istället för att sitta inne och muppa...fast jag har suttit inne och muppat för jag har varit sjuk...det kanske..kan vara så...att MIN LAPTOP ÄR TRASIG IGEN! Fyfan för den. Kommer förmodligen återvända hit när den är lagad, men tills dess kommer antagligen mina före detta trogna läsare ha övergett mig. För sorgligt alltså. I vilket fall som helst, ha en trevlig valborg på onsdag! Det ska iaf jag ha:)

image49

Eftersom jag är sjuk har jag inte haft så mycket vettigt för mig, vilket lett till... datornördande! aka. mando diao googlande. Satt här och skrattade för mig själv åt gustafs svar på någon gammal chat; "Emopubliken var... lite ledsna. Stackarna" 
Svaret på sista frågan visar även på lite guldfiskedrag (haha omedveten ordvits), något även jag är känd för:O

Kommentarer
Postat av: ANNNA

bra stephanie börja skriv mer, går in jätte ofta ihopp om ett nytt inläg! haha. I see you on valborg! :D

2008-04-28 @ 18:55:48
Postat av: steffi

anna: haha aw va söt du e panna, kommer hit med hopp o grejer:D
yes we do! din lilla vin-slukerska, åjo ja tala just me jeanette:O

2008-04-28 @ 22:55:58
URL: http://guldsilverkoppar.blogg.se
Postat av: ANNA

hahah :D jeanette ska inte säga nånting! :D haha

2008-04-28 @ 23:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0