Alive?


Jag fick en "utskällning" av Julia i fredags, och det var med all rätt. Faktum är att jag inte har bloggat på 2 veckor och 5 dagar:O illa, I know. Så jag tar några minuter från denna söndagseftermiddag som bör ha tillägnats plugg (2 superviktiga deadlines inom 2 dagar, ca 3 betyg hänger på dom o jag har inte börjat än:S) o lägger dom på bloggen istället. Bra prioriterat? Tveksamt. Men 2 veckor o 5 dagar är faktiskt en otroligt lång tid, ungefär så lång tid som det är tills jag fyller 18:P

Kan iaf konstatera att denna helg so far har varit ganska så underbart perfekt! En fredagseftermiddag tillbringades med mina finaste på café med mys/jul-faktor 100 (f.ö. så mycket som 2 lussebullar o glögg kostade på caféet ifråga:P), en fredagskväll tillbringades med den enda som är lika störd som mig aka. syster (senare även inkl. en boyfriend som bringade godis, aka. nice:P) o en fredagsnatt tillbringades i telefon diskuterandes outfits. Why? Denna fråga leder oss osökt in på lördagen...

Lördagen började prick 8.00 med en icke särskilt utsövd Stephanie som en timme senare befann sig på på väg in mot stan, helt osminkad, hungrig och med en stor bag slängd över ena axeln (just so you know, klen Stephanie+stor bag=bad combination). Kl 10.00 sharp mötte jag upp the Infokomp-brudish, och ingen av oss utom Tess, the födelsedagsbarn, visste vad vi hade att vänta. Hon hade nämligen planerat hela denna surprisedag. Kan ni förstå hur galet nyfiken jag var??? Haha, det var iaf som tur var en ytterst trevlig surprise, vi skulle nämligen stylas o fotas i en studio. Det var så otroligt roligt! Enda jobbiga var att vi var 10 pers, vilket gjorde att vi inte var klara och redo att åka hem till Tess för dinner förrän framåt 19, och att jag, en människa med allvarliga beslutsångest-problem, skulle sålla ner 166 bilder till 7:P Men i övrigt var det en underbar dag! Sent på kvällskvisten, när jag var på väg hem o de andra på väg till krogen, hann jag även med en liten visit hos Yvonne & Christian som jag inte sett på länge, det var myspys:)

Nu måste jag nog sätta igång med le plugg tyvärr, men jag lovar att försöka att inte dröja 2 veckor o 5 dagar med att skriva här igen (för då kommer inte Julia hinna läsa innan hon far iväg till Karibien, o det vore ju tragiskt...;P)
Au revoir!


Litet smakprov från igår:)


Och så dagens låt som The Kooks får stå för, Naive!

Kommentarer
Postat av: Julia

Gosh du har skrivit! Det var en jättebra bild! Men mer exakt, blev man sminkad och fixad i håret? Lånade man kläder också? (För jag har aldrig sett kläderna förut) Puss

2008-12-14 @ 20:38:56
URL: http://barajulia.blogg.se/
Postat av: Johanna

Snyggt! ;)

<3

2008-12-14 @ 20:47:10
URL: http://strawberryprincess.blogg
Postat av: steffi

tack:)

man tog med egna kläder, men sen hade dem stylister som fixa hår o smink o fotograf som fota (no shit) o sa hur man skulle stå o så:)

<33

2008-12-14 @ 23:57:45
URL: http://guldsilverkoppar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0