Dan före dopparedan


Den rubriken måste jag vara ensam om idag! Extremt fantasirik!

Tänkte bara skriva en kortis för jag är glad och fylld av julstämning, lagom såhär dagen före julafton:) Har hunnit med en runda på stan och fika med min lilla mal, alltid lika härligt, men särskilt härligt dagen före julafton (och veckan innan nyår:D) Var hemma nån timme innan jag for iväg till Johannisen, vi hade jul-mys tillsammans med Julia (det fattades en Elli som farit till Vemdalen). Drack julmust och kollade Love actually, perfect uppladdning för julafton! Nu är jag hemma och ska börja med paketinslagning, sen ska granen pyntas och sen blir det sov-tajm så man inte är seg imorgon (fast det lär bli en rätt sen natt så jag kommer nog vara lite seg ändå...) Kanske kan slumra mig igenom Kalle anka eller nåt, så länge jag är pigg till julmaten och paketöppningen haha. Ha världens bästa jul allesammans, God jul!


Haha jag älskar den där störiga hackspetten, alla hatar honom men jag älskar honom! Brukade alltid försöka härma honom när jag var mindre (inte liten, det vore en överdrift), kan tänka mig att min familj tyckte jag var lite störig då...:P

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHA! Kan verkligen föreställa mig att du gjorde det XD

<3

2008-12-26 @ 13:10:39
URL: http://strawberryprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0