Someone like you


Det är lite kul att min statistik typ sjunker när jag väl börjar skriva i bloggen. Borde jag ta det som en förolämpning? Nej, jag tar det hellre som ett tecken på att folk faktiskt har ett liv nu när det är lov... (förnekelse, bra lösning stephanie)
Jag har iaf just kommit hem från husläkaren, fick sitta i väntrummet nära på 2 timmar med massa snoriga barn som skulle välta julgranar och hosta och trotsa föräldrar och allt möjligt (börjar tycka lite synd om blivande föräldrarna Y och C, och blivande mostern=jag själv)... Men det var värt det, för nu är jag lättad och min Malawi-resa kommer förmodligen bli så mycket skönare. Dessutom har jag världens bästa läkare, man blir lite rädd första gången man ser henne, men sen är hon asskön:D

Nu måste jag skynda, ska snart iväg till Farsta för att träffa Lina och ska jag in till stan med Johanna och shoppa julklappar. Har fortfarande bara köpt en, fast jag har ändå inte börjat stressa upp mig över det. Ganska otroligt... Ja ja, ha en bra dag allihopa, och önska en vit jul av tomten för det gör jag! Puss!


Kings of Leon är pure awesomeness... För att uttrycka mig så o-stephanieigt som jag bara kan. Låten heter iaf Use somebody och blev väldigt uppskattad (inte bara av mig) sista veckan i skolan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0