Top marks for not trying


Hallå alla glada! (eller "godmorgon alla glada" som en viss norrlänning skulle hälsat). Jag tänkte inleda med att låta chocken lägga sig. Det är inte en synvilla, ni inbillar er inte, jag har just skrivit två blogginlägg på en dag! Jag går från 2 veckors-mellanrum till 2 timmars-mellanrum (ok, lite mer kanske, men nästan) bara sådär. Quite impressive? Något ännu mer impressive är att jag faktiskt tog mig till stan idag. En syster och jag gick på julklappsjakt, och vi var inte direkt de enda. Hela stan är proppad med folk, men det är inget jag klagar över, det är ju så det ska vara innan jul. Min julklappsjakt misslyckades dock lite, då jag inte hittade någon julklapp (men stod och tvekade typ hundra år inne på Urban outfitters) men syster min lyckades desto bättre. Fast hon hade ju mig som smakråd, annars hade förmodligen hon också stått och velat i hundra år och sen kommit hem tomhänt...

Jag har även hunnit med Gossip girl-tittande (nerd I know, men jag har fastnat.. surprise!) och sett Parlamentets säsongsavslutning. Två favoritkomiker i ett program, kan det bli bättre? Jo faktiskt, om dom skippade den där Petra Mede som är så tråkig att jag somnar, och han André, som visserligen har sina stunder, men med större mellanrum än mina blogginlägg... Säger bara det, om Björn Gustafsson och Johan Glans hade ett program tillsammans, då skulle världen vara en bättre plats att leva på! (bra att jag inte överdriver) Men nu ska jag börja göra mig redo för some sleep, trots att jag har lov har jag inte sovit ut en enda morgon, och imorgon blir tyvärr inget undantag... Godnatt!


En av André Wikströms höjdpunkter, uppbackat av Soran Ismail. Det är så hemskt (direkt efter att källarpappan i Österrike hade upptäckts) men jag kunde ändå inte låta bli att asgarva när jag såg detta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0