5 timmar till departure


Jag hann visst internet-nörda mig lite idag, eftersom jag konstigt nog vaknade 9 imorse (av mig själv!:O) Gick och la mig typ 2 eftersom Y och C var här, men tydligen är jag pigg iaf. Fast jag kommer säkert somna på planet sen.

Måste bara dra lite sköna citat från igår hos Johanna, jag skratta så jag fick ont i magen och käken, men det gör inget för ett (eller två eller tre) goda skratt förlänger livet:D

citat 1. "Förlåt, jag tyckte du sa nånting som jag inte hörde" (johanna)

citat 2. "Du är inte dum, det blir bara fel när du tänker." (jeanette)

citat 3. Johanna häller upp alldeles för mycket dricka i glaset så det börjar skumma över.
-"Surpla, surpla!" (anna)
Drickan har runnit över glaskanten.
-"Jag glömde bort den funktionen" (johanna)

citat 4. Kan inte citera, men jeanette snacka om pungdjur som äter bönor och skiter världens dyraste kaffe, fattar ingenting men skratta som fan, dom andra fatta inte heller eftersom ingen lyssna på jeanette (som vanligt:P) Det kanske är för att hon snackar om pungdjur och bajs och kaffe.

Nu sticker jag till Italien. och om två veckor drar jag och get till Göteborg, och fyfaaan vad bäst det kommer bli!:D:D
Puss på alla er djur!

Kommentarer
Postat av: ANNAAAA

HA DET SÅ KULLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!

2008-02-23 @ 14:52:37
Postat av: Johanna

Ja ha det så kul ^^ och kom snart tillbaka :D
puss

2008-02-24 @ 10:59:59
URL: http://strawberryprincess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0