Björn Dixgård


Hittade just ett youtube-klipp med Björn Dixgård när han spelar Gold (my favourite för tillfället) och Not a perfect day. Han är riktigt bra, bäst skulle man också kunna kalla honom, jämsides med Gustav Norén. Fast jag måste nog medge att jag gillar Björns röst lite bättre.. Men båda är the best och hetaste fucking rockstars ever:D (haha "alla är lika långa" intern-skämt inom familjen, har att göra med att mamma har svårt för orättvisor:P)



Jag tror det här inlägget visar hur bra det går med historian.. Eftersom jag tillbringar mer tid på youtube än på word kan man säga att historian inte går alls.
Appropå nothing är min pappa i Köpenhamn just nu (det är för övrigt även klädmärket Lagom där de lanserar sin nya kollektion på modeveckan, jag är nyfiken!) och det är bäst för honom att han tar med sig ett wienerbröd hem till mig, för han har mms:at bilder på det till mig bara för att jävlas..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0