"Come with me to Italy..."


Yes nu är det bokat och klart, nästa lördag far jag och mami till Italien för att störa min syrra:D Det ska blir riktigt roligt, har saknat det lilla djuret, och dessutom var det alldeles för länge sen sist jag var utomlands (fast det tycker jag alltid, oavsett hur länge det var sen sist!)
Woho, Florens here I come!


Laakso feat. Peter Jöback - Italy vs. Helsinki. Älska. Dom såg jag föresten på p3 i kungsan i somras, och nu vill jag ha sommar, vilket sammanträffande!

Kommentarer
Postat av: thea

va?! redan nästa lördag?!?! men stephanie, du måste ju förvarna mig med lite längre vänja-mig-vid-att-min-mupp-ska-åka-bort-tid... :'( men kul ändå för er... föresten, jag o mamma kanske oxå ska till italien nån gång, hon pratade om det häromdan... nu blev jag glad igen..! puss puss vi syns imorn!

2008-02-12 @ 21:32:12
URL: http://violencia.blogg.se
Postat av: Elisabet

Vad roligt, hoppas du får en jättebra resa! Ha en jättebra dag!

2008-02-13 @ 12:07:56
URL: http://stenvreten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0