Från ko till kund


Nu sitter vi här med ännu ett projekt. Denna gång handlar det om en biståndsorganisation som inte är en biståndsorganisation, men jag kände att jag redan genom endast en och en halv mening hunnit tråka ut er, så nu glömmer vi det.

Jag vill ha en ostmacka med gurka. Malin har lovat att vi ska gå och köpa ostmacka efter lektionen så nu är jag glad, och eftersom lektionen slutar om en minut är jag lycklig nu. Oj nu slutade lektionen, men nu blev Hedda helt plötsligt hyperaktiv och började hitta massa viktig fakta, vilken otur att vi måste gå och äta ostmackor med gurka nu då. Den där gurkan är väldigt viktig för det är den som gör hela mackan. Så nu ska vi gå och äta,
puss och hej, leverpastej! (fast inte för det ska vara ost och gurka)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0