Ganska så perfect dag


Har hunnit med och inte hunnit med en hel massa idag. Orkar inte gå in närmre på det för nu har jag LOV, men vårt projekt är iaf äntligen över:D Woho! Andra trevligheter som inträffat är att jag har träffat några av valla-brudarna, länge sen vi samlats all together så det var riktigt nice. Bäst är ändå att vi nu har bokat tåg och konsertbiljetter till MANDO DIAO i Göteborg den 7 mars, och jag längtar så jag dör! Fast det gör jag inte för det vore ju olyckligt. Dessutom åker jag till Italien imorn, vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig för jag har ingen koll på Florens men det blir säkert riktigt bra. Får ju träffa Nattisen äntligen:D Pratade dessutom med Andreas förut, på fredag (kommer hem från Italien på torsdag) ska jag nog våldgästa honom (fast det är inte våldgäst eftersom det är planerat) med massa godis och bra filmer!

För övrigt har även Yvonne och Christian varit här ikväll, det var väldigt roligt det med. Shit vad lång denna dag känns, känns typ som tre dagar istället för en. Iaf har Christian fått en fix idé som har att göra med mina sömnproblem och hans popularitet på jobbet, detaljer och uppföljning kommer senare. Nu ska jag sova för jag åker om mindre än 12 timmar och jag har inte packat klart än, men om jag inte hinner skriva något imorn så får ni alla ha ett underbart lov (ni som inte har lov får ha en underbar vecka)!
Puss

Kommentarer
Postat av: malls

woho,ha det bäst..7 mars!!

2008-02-23 @ 10:32:30
Postat av: steffi

tack, du med, ragga på snygga postenkillar:D
GBG-MANDO

2008-02-23 @ 11:18:00
URL: http://guldsilverkoppar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0