Lång onsdag


Veckorna går sjukt fort, det gör det väldigt svårt för mig att hålla koll på vilken dag det är. Jag var helt hundra på att det var tisdag idag, sen kollade jag min mobilkalender och upptäckte att det var det visst inte. Det var tur att jag upptäckte det, annars hade jag missat min tandläkartid idag, som för övrigt var mitt sista tandläkarbesök hos tandregleringsmänniskorna. Wohoo, nu är tandställningen ett minne blott...:D

Det känns som dagen har varit sjukt lång, fast jag har ändå inte direkt fått något gjort. Skumt... Jag var i alla fall stört trött när jag kom hem så istället för att sätta igång med historian, som ska vara inne imorgon, la jag mig framför tv:n och kollade Grey's anatomy och halvroliga komediserier och åt pasta.. Inte så smart gjort, med tanke på historian, men däremot mycket trevligare:)

Föresten har vår projektgrupp tappat hoppet nu, vi som var så pepp när vi började med projektet (dvs. i förrgår, om jag nu vet vilken dag det är) har deppat ihop helt. Lite schizo vi är, får se hur alla beter sig imorgon, det ska bli spännande..

Nu är det iaf dags att börja med historian för annars blir jag ig-barn och det vill jag inte.
Ha en trevlig kväll, puss!


Det här piggade iaf upp lite i skolan idag. Björn Gustafsson i Melodifestivalen, så bäst!
"- Min pappa är rik, vill du hångla?" Haha klockren!

Kommentarer
Postat av: thea

han har så sjukt smala ben!!! kolla på dom! värsta pinnarna ju!

kände bara ett behov av att påpeka det. godnatt muppsisen!

2008-02-13 @ 23:49:33
URL: http://violencia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0