Lördag morgon!


Ni anar inte vad som just hänt! Eller jo kanske, för rubriken är lite avslöjande, men skitsamma. Jag vaknade, av mig själv, klockan 8 på en lördagsmorgon! Och kunde inte somna om, och var inte direkt trött. Vilket resulterade i att jag, bara för att poängtera gäller det här alltså mig, gick upp 8.20 på en helgdag. Förstår ni vad sjukt? Varenda människa som känner mig gör iaf det, jag är inte en människa som vaknar "av sig själv" tidigt en helgdag, jag är en människa som lyckas gå upp klockan 12 på en helgdag och har då gjort ett bra jobb för att vara mig. Jag befinner mig i chock, det här är en sensation! Och det känns ganska bra också, kanske ska börja med det här.. Haha lite höga tankar nu kanske:P

För att drastiskt byta samtalsämne kanske ni har märkt att det har börjat bli allt vanligare att jag inte uppdaterar denna kära lilla blogg nuförtiden. Det är inte avsiktligt, det är bara för min dator fortfarande inte är fixad så nuförtiden när jag har tillgång till en dator måste jag faktiskt använda den till annat än underhållande syfte. Too bad säger jag bara, jag som har så mycket viktiga åsikter att framföra här i min lilla blogg (känn hur meningen riktigt dryper av ironi). Men jag har iaf tagit mig ett snack med Andreas nu, som kommit hem från Italien (och sa att det var "kallt" där, det var +10!) och bjudit över honom på middag och datorfix på söndag. Förhoppningsvis blir min lilla laptop frisk då så jag kan fortsätta mitt datornördande som vanligt. Wohooo.

För att drastiskt byta samtalsämne igen har jag köpt jeans! Dom är ganska jättefina tror jag (måste prova dom några gånger till innan jag bestämmer mig helt) men jag tycker nog om dom. Dessutom kostade dom bara 100 kronor (!), cheap monday på rea blir ännu mer cheap, så det gör inget om jag inte tycker om dom. Jag har köpt ett snuttegull armband också, det var trevligt. Och så köpte jag ett par örhängen till mamma, hon har just tappat bort sina favoritörhängen och dom här var iofs inte ett dugg lika, men dom var ändå fina och mami blev glad så det var ju treeevligt. (Detta har för övrigt lett till att det är "sluuuuuuut på kontot *dunkdunkdunkdunkdunk* handlaaaaaa på konsum" hahha konsum ojoj flashback där, hahaha..)

Nu ska jag off och göra klart historian som skulle vart inne i torsdags, sen blire iväg till Solna för att dansa (vilket jag även gjorde i torsdags, kanske hade något att göra med att jag måste sitta med historian idag) och efter det ska man ta sig genom stan ut till Skarpnäck där det blir paarty party hos Hannah som fyller 18!

Ha en underbar dag, puss!

image44
"Handa på konsum. Vilka får inte komma in på Systemet? Hundenkattenglassenhundenkattenglassenhundenkattenglassen" (och malin och stephanie:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0