Lov på gång


Imorgon eftermiddag är det sportlov, mindre än ett dygn kvar nu, fifaan vad skönt det ska bli. Middag med tjejorna imorn ska bli nice och Italien ska bli nice och ingen skola på en vecka ska bli nice. Men tills dess har jag en hel del att göra så lika bra att sätta igång. Har inte riktigt fattat när jag ska hinna packa heller, det ska bli spännande att se när det blir av. Det ska också bli spännande att se om vårt projekt kommer lämnas in i tid imorn . Det tror jag faktiskt för min grupp är så duktig (mig borträknad:P) Appropå grupp och sånt råkade jag överge Hedda imorse, stackars liten.. Ensam bland en massa kostymnissar, måste varit en läskig upplevelse. Men what don't kill you makes you stronger... tror jag. Det vart för övrigt karaoke idag, musik är bland det bästa som finns (även om sången idag kanske inte var det bästa som finns). Nu ska jag fila min nagel som gick av idag:'(
Puss och hej, vi ses på stan (rim är överskattat)

Ett mysterium, jag rotade just i min necessär och nu har jag D&G light blue gegga över hela mina fingrar. Skumt.. och äckligt, fast det luktar gott.


Den här lyssnar jag på nu för den är bra. Håkan Hellström - Hurricane Gilbert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0