Mitt liv utan laptop


Det är såhär det blir när ens laptop går sönder. Tomt på bloggen, tomt på bilddagboken (ok där brukar jag iofs nästan aldrig lägga upp några bilder iaf,  fast jag är ändå bättre än thea och tove:P) och efter på facebook. Det går ut över hela mitt dator-nördande. En del kanske skulle se det som något positivt, själv tycker jag bara att det känns fel. Iaf kommer Andreas hem från Italien idag så förhoppningsvis kan han komma över och fixa min dator så fort som möjligt, jag håller ju på att gå under här!

Trots att jag inte har uppdaterat sen typ torsdags har det inte hänt så myket, eftersom jag har varit sjuk. Igår blev iofs en trevlig dag, för det mesta iaf. Träffade Jea, Johanna och Anna för att fika. Köpte brun-utan-sol också :O fast nån tönt-variant som var typ en lotion med "lätt brun-utan-sol effekt". Det kändes säkrare, vill ju inte se ut som Ross i Vänner (om ni har sett avsnittet när han går in i en b-u-s dusch..:P)

Fikan blev tyvärr lite misslyckad. Först gick vi till Lotus, för att jag skulle sprida det vidare bland filurerna, men där var det överproppfullt så vi vandrade vidare, typ 800 mil (kanske inte riktigt, men det kändes som det för vi var väldigt hungriga) till café string som också var överproppfullt men det sket vi i och lyckades slå oss ner iaf. Olyckligtvis tog det typ 150 år (jag har en viss tendens till o överdriva) innan vi fick våra mackor, vilket resulterade i att jag och Anna fick springa med, macka nerpackad i väskan, till Södra station eftersom vi skulle vara i Solna kl 16 och dansa. Vi tog oss från string till södra på mindre än en kvart, det är ganska så asbra o vi var fett stolta (och svettiga) när vi kom fram. Men vi hann iaf, just som vi kom ner på perrongen rullade tåget in, perfect timing!

Dansen var för övrigt asrolig, dancehall is the shiet! Min hemresa därifrån blev dock lite skum eftersom jag kom på att jag var tvungen att hitta ett atg-ombud för att hämta ut biljetter till stoppa våld-grejen. Jag lyckades ta mig från Solna till Bergshamra C, där det inte fanns något atg-ombud och där nån liten skitunge ville att jag skulle köpa ut cigg till honom, från Bergshamra till Mörby, där allt just hade stängt, och slutligen från Mörby hem. Alltså fick vi inte tag i våra biljetter, men det kanske var lika bra eftersom jag fortfarande är halvsjuk och måste vara pigg imorn i skolan.

Nej men nu är det slut på det roliga, jag måste nog gå och få lite vettiga saker gjort (haha lycka till med det!)
hejdå kära vänner!

image41
Känns ju lite tråkigt att missa honom idag, men han är så inne nu så det kommer nog fler tillfällen o se honom:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0