MVG i MaB:O


Förlåt för alla ensamma stackare där ute som kämpar med sina hemska mattekurser men jag kan inte fatta det! Jag fick mvg i matte b kursen! Helvetet är över, och helvetet gick dessutom bra! Shit shit jag är så glad, det här nationella som jag skrev kändes verkligen som det absolut sämsta jag någonsin har gjort, jag var helt deprimerad över allt jag inte fattade (och över allt som jag sket i att lära mig innan) så gick det bra iaf. Jag har kollat flera gånger nu för att se om jag läste fel eller nåt, men nej det står faktiskt mvg.
Åååååååh vad skönt, ingen mer matte för mig resten av 2:an!!:D WOHOOO.

Kommentarer
Postat av: Tove

hjääälp, är det rättat?
Men alltså, grattis.. nu är jag nervös.

2008-02-10 @ 21:32:07
Postat av: steffi

jaaa det är rättat:O tack:)
men du fick ju säkert också mvg din smartis! (haha godis..)

2008-02-10 @ 21:43:27
URL: http://guldsilverkoppar.blogg.se
Postat av: anna

"jag kommer bara få g" blabla blaa

bajsunge

2008-02-10 @ 22:26:48
Postat av: steffi

hahaha ja ja!

2008-02-11 @ 08:59:40
URL: http://guldsilverkoppar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0