Myspyshelg


Det blev en väldigt lugn men mysig helg, vilket passade mig perfekt. Igår var jag duktig och städade mitt rum, och sen blev det en snabbis till Täby C där jag köpte present-fix till Johanna (som fyller 18 idag!!) Jag gjorde ett fotoalbum med massa gamla bilder på oss och skrev lite grejer i och gjorde en skiva med "oss-låtar" på:D 
Jag tror hon blev glad, det verkade som det iaf. Själv fick jag födelsedagspresent (lite efterskott) vaniljljus (jag älskar vanilj), hallonbadskum (jag älskar hallon) och rosa tofflor (jag älskar rosa) :D
Efter vårt presentbyte kollade vi film och proppade i oss godsaker, bland annat glass, ostkaka och popcorn... Det var gott!

Idag fixade jag pannkakor till frukost eftersom jag har sagt till Johannisen i typ 100 år att jag måste steka pannkakor åt henne för att jag är grym på det, men det har inte blivit av förrän nu. Det var iaf en trevlig start på söndagen. Nu har jag grejat lite med o lägga över bilder till datorn och sånt, och snart ska jag iväg till sötsystern på middag. Kanske borde börja fixa mig för jag ska vara i Bergshamra om 30 min, puss och hej så länge!

image39
Tror det blir min nya favorittröja från Gina Tricot. Me like a lot!


Kommentarer
Postat av: anna

stephanie du vet att jag är grymmare än dig på pankakor, erkänn kvinna erkänn

2008-02-03 @ 17:07:02
Postat av: Johanna

Jadå! jag älskade mina presenter och pannkakorna! ^^

2008-02-03 @ 17:23:22
URL: http://strawberryraiin.livejournal.com
Postat av: steffi

anna: I DON'T THINK SO!

johanna: vad härligt!:D

2008-02-03 @ 22:21:57
URL: http://guldsilverkoppar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0