Never seen the light of day


Vilken dramatisk rubrik, det var inte meningen. Jag visste inte vad jag skulle skriva så det fick bli låten jag lyssnade på, det var lättare.

Jahaja, här har det varit lite tomt. Blev inget skrivande igår eftersom MIN LAPTOP HAR KRASCHAT! fanihelvetesjävlaskit. Förlåt, men det var jättetråkigt, fast jag visste att det var på gång eftersom den har dampat en hel del den senaste tiden. Nu ska papi och andreas fixa den, hoppas dom lyckas rädda alla mina värdefulla bilder och musik!


För att övergå till lite trevligare ämnen kan jag ju berätta om min gårdag. Inte för att den var mycket trevligare, då den innehöll en muntlig redovisning i idrott+ att jag skulle hålla i en idrottslektion. Fast så farligt var det inte, trots att jag höll på att bryta ihop innan. Men stöttande människor som hummade varmt (mike som gympalärare, fråga inte) hjälpte:P

I övrigt hände inte så mycket spännande. Jag somnade kl 19 för att jag var helt övertrött, vilket resulterade i att jag vaknade kl 23 och var helt överpigg. Inte bra, men när jag ändå låg där helt klar i huvudet och utan en fungerande dator tänkte jag att jag lika gärna kunde göra lite nytta, så mellan 23.30-01.30 inatt låg jag och pluggade. Ambitiöst va?:D Tror dock inte så mycket fastande, attans då...

Idag blev en betydligt bättre dag, till att börja med började (oj vad mycket börja) vi inte förrän 13, så jag, Thea, Lina och Malen planerade en förmiddagsfika. Som vanligt gick inte våra planer som beräknat, Thea har gått och blivit sjuk stackarn, Lina tyckte fika kl 10.30 var för tidigt så där stod jag och the Mal. Det blev knappt en fika, snarare frukost/lunch, för jag hade ju såklart inte hunnit äta innan. Men trevligt var det iaf, och senare joinade Linan oss också, woho:D Föresten har jag nu varit på det omtalade café Lotus, det var faktiskt myspys.

Sen for vi till skolan för en lektion som bestod av filmvisning, inte så jobbigt men inte heller så nödvändigt eftersom vi redan visste i princip allt som sades i denna film. Hon som hade gjort filmen, en dokumentär om vattenblabla , var där och svarade på frågor men hon svarade inte på frågor, eller iaf inte på dom frågorna som vi ställde, så det kändes inte heller så nödvändigt. Sen stannade jag och mal kvar i skolan för att plugga men eftersom jag inte pluggade var jag kvar 1,5 timmar i skolan och gjorde ingenting, blev mest flumhum, inte heller detta så nödvändigt men det gör inget.

Sen jag kom hem har jag ätit semla och inte så mycket annat, det har varit trevligt, nu ska jag nog lägga mig framför tv:n om jag inte fastnar här framför datan, oj vilket händelserikt liv jag har, hejdååå!

Föresten, vet någon vad som har hänt med Weekday på Götgatan? Jag hade spanat in ett par byxor där, men idag när jag går dit och ska köpa dom har självklart butiken försvunnit! Varför?


Mando Diao (surprise) - Never seen the light of day (akustiskt)

Kommentarer
Postat av: thea

hmmm (varmt stöttande hm)... ;P

nej, men hade Weekday försvunnit? på bara några dagar? du va ju där förra veckan ju???! har du tappat bort weekday?? fyyy, Steph, så får man inte göra, det va väl onödigt?! :O :P

nej, men allvarligt. hoppas du får dina jeans. mysmysig dag du verkat ha ändå.. jag är sjuk :S förhoppningsvis (eller inte) så är jag frisk till studiebesöket imorn, men jag får se... hoppas det inte är dödsviktigt att gå o kolla på bajs i en stor balja.. haha... äckligt!!! euuwhh!

haha, puss puss på dig Muppsis! hoppas vi syns imorn! ha det bra. älskar dig gumman! :P

2008-02-05 @ 21:57:41
URL: http://violencia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0