palla


Men palla att alla ska må dåligt samtidigt och att allt ska va jävla skit på samma gång och att man ändå inte kan hinner njuta av allt roligt, palla att man inte hinner ha roligt och palla sitta och klaga över allt när inget ändå blir bättre av det. Pallar föresten inte alla slöa människor, spec inte när jag är slöast av alla. Lika bra att ta tag i all shit. Palla att Fronter jävlas med mig nu, riktigt sämst timing, och palla textkommunikation imorn. 
Palla skriva ett sämst inlägg om allt man inte pallar. Visst var det en fantasifull rubrik?

Nu ska jag lyssna på jävligt bra musik som man blir glad av. Typ Wannadies. Eller den där Andra avenyn låten.
Förresten har jag världens bästa syster, eller nej jag har världens två bästa systrar, och den ena ska jag träffa på lördag, så jag har fan inget att klaga över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0