Positiva Trötter


Det blev en lång dag idag, men den var iaf trevlig. Jag är lite förvånad över mig själv för jag var värsta ambitiös idag, eller ganska iaf, och jag brukar oftast vara ganska jättedöd. Särskilt när jag bara har sovit 3 timmar, vilket jag gjorde inatt..
Men, jag har tänkt att den här veckan ska bli bäst, för att ta igen för förra veckan som blev sämst (eftersom alla massa trevliga saker jag hade inplanerade blev inställda pga min bajs-förkylning), och under en bäst vecka kan man ju inte gå omkring och sova i skolan!

Dagen har iaf mest tillbringats i ett klaustrofobiskt kopiator/telefonrum ringandes till typ 150 olika tidningar för att få vår ännu icke skrivna artikel publicerad, som en del av vårt projekt. Det gick väl sådär, en del var riktiga bitches, men vi har fortfarande hoppet och positiviteten (mm jag hittade på ett ord tror jag) kvar! Vi har ju fortfarande över en vecka på oss, och det kan man hinna mycket på!

Dagens höjdpunkt var idrottslektionen (chockerande va!) då vi gick hem till Sara och åt världens godaste fruktsallad med glass (inte längre lika chockerande...)
Visste ni föresten att blodapelsin och apelsin smakar samma sak? Icke att förväxla med grapefrukt som smakar skit (även det fick jag uppleva idag, fast under lunchen.)

Nu har jag tusen olika arbeten att ta igen pga min sjuklighet förra veckan, och jag är jättejättejättetrött, ni vet sådär som man tror man ska somna sittandes, men jag måste börja med detta nu så jag får det överstökat. Dessutom har jag laddat upp med cashewnötter och härlig Mando-musik för att det ska gå lite fortare:)
Ni får ha en underbar kväll! Puss!



Dagens bästa (från ett av våra hundratals samtal idag):
 - Han sitter tyvärr i möte just nu.
- Okej, vet ni ungefär om hur lång tid han är klar?
- Ja det började ju vid 10 och håller väl på ett par timmar, så han borde väl vara klar vid halv 11.
-?


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: menar du, du har så rätt så, mums va gött :D

2008-02-11 @ 19:15:38
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh har du också ätit fruktsallad i dag? ^^
visst är det gott! :D

2008-02-11 @ 23:17:15
URL: http://strawberryprincess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0