Sämst dag


Blev lite inspirerad av Theas deprimerande inlägg, så jag kände att jag också skulle klaga av mig lite. Det verkar som att alla är sjuka nu, inklusive mig, och det är det tråkigaste som finns. Särskilt när det innebär att man missar dansen som man har sett fram emot i två veckor nu! Aja, ska iaf dansa på lördag, och då blir det dancehall:D wohoo!

Egentligen borde jag sitta och skriva en jävla labbrapport (om vad har jag inte riktigt fattat än) men mitt huvud dunkar och jag mår illa så jag funderar på att bara gå och lägga mig istället. Vaknade vid 9 idag och kunde inte somna om, så irriterande... Har drömt massa sjuka saker den senaste tiden föresten, bland annat har jag träffat Timbuktu (som hade en skitsnygg jacka på sig!), åkt en konstig vattenbana samt sprungit runt i ett jättestort köpcentrum och shoppat massa fina väskor. Haha nu låter jag helt störd, men jag kan ju inte rå för vad jag drömmer...

Appropå shoppa väskor verkar det som att jag ska till Florens, Italien på sportlovet o hälsa på Natta, vilket naturligtvis innebär shopping:D Kommer iofs inte ihåg om shoppingen i Italien är bra, har bara varit i Rom och det var massa år sen så jag minns inte riktigt. Menmen blir säkert bra iaf, får hoppas att det blir av bara...

image40
Kom på att jag har varit i Kalabrien, Italien också, fast där existerade det typ inte affärer. Vart mest sol och bad, men det är iofs också nice:)

Kommentarer
Postat av: thea

depp... fyfasiken va jag hatar det här.. men vissa dagar måste man bara få va helt nerdeppad. förhoppningsvis försvinner det snart. puss puss, vi ses kanske imorn, om du kommer till skolan då, för jag måste dit!

2008-02-07 @ 11:57:15
URL: http://violencia.blogg.se
Postat av: Anonym

jag hatar dig för att du ska till italien!
jag älskar italien, ta med mig!

2008-02-07 @ 18:32:10
Postat av: steffi

ok, kom så åker vi då...:D

2008-02-08 @ 13:05:03
URL: http://guldsilverkoppar.blogg.se
Postat av: Elisabet

Härlig bild!

2008-02-08 @ 21:43:47
URL: http://stenvreten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0