Skolan


Jag har fått skäll för att jag inte skriver i min blogg nånting, men det är bara för att min dator inte har blivit fixad än. Den befinner sig hemma hos Andreas för tillfället på behandling, så snart kommer den nog hem frisk.

Hursom finns det inte så mycket spännande att berätta. Jag vill ha sportlov nu nu nu, jag hatar skolan och hatar projekt och hatar tråkiga stora jobbiga arbeten som typ historia som aldrig blir gjorda och bara ligger och tynger en hela tiden. Jag hatar också att jag sitter och blottar mig just nu i cafeterian för jag har strumpbyxor och sitter konstigt, men det orkar jag inte bry mig om för tillfället.

Jag har just svullat moccaruta och det var väldigt gott, men eftersom jag är som jag är kan det aldrig bli för mycket mat så nu har Malin just inhandlat två ostmackor som vi ska äta upp (om man aldrig har sett oss i verkligheten skulle man lätt kunna tro att vi är överviktiga). Nu skriver Malin upp sin hemadress så jag kan skicka vykort från Italien, det var bra att hon bestämde att jag ska göra det:P

Nu ska vi fatta jobbiga beslut och klaga över livet och äta ostmackor, puss!




Den här låten har Malin plågat oss med hela veckan så den får en hedersplats här på bloggen.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tycker synd om dig!!! Men vi ses på fredag och efter det har vi ju lov!! XD

puss

2008-02-19 @ 21:30:13
URL: http://strawberryprincess.blogg.se
Postat av: steffi

wohoo vad roligt det ska bli på fredag!

2008-02-20 @ 10:06:45
URL: http://guldsilverkoppar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0