Snoop feat. Robyn?


Jag kanske är jätte efter, men tydligen har Snoop Dogg och Robyn gått och gjort en låt tillsammans. Är det bara jag eller är dom ett väldigt omaka par? Fattar inte, dom är ju helt... motsats. Ni kan ju lyssna in den själv och säga vad ni tycker. Själv tycker jag nog att den är ganska... sämst.


Snoop Dogg feat. Robyn - Sexual eruption (vilken överaskning att Snoops nya låt skulle ha att göra med sex förresten!:P)

Förresten måste jag varna er som inte tycker om nya danska serien 2900 happiness för att kolla på tv3 ikväll, dom visar nämligen 4 avsnitt i rad! Är det det bästa man kan ha att visa en fredagskväll?:S


Kommentarer
Postat av: anna

haha tillochmed jag visste att dom har gjort en låt tillsammans! har inte hört den, vill inte göra det.

2008-02-09 @ 19:22:33
Postat av: steffi

ja men det visste ju jag med?:P

2008-02-10 @ 14:19:50
URL: http://guldsilverkoppar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0