After rain comes sunshine


Åhhhhhh allt blev helt plötsligt bara så himla bra! Jag är bara glad glad glad och har en massa underbart att se fram emot! Har alltså gått från världens sämsta dag igår till världens bästa dag idag, och det känns riktigt härligt.

Saker att se fram emot närmsta veckan:

Imorgon

- Fråga Olle inspelning, haha!
- Fika med Thea, Malin o alla andra som känner sig sugna:)

Lördag
- Dans (DANCEHALL!) i Solna
- Förmodligen mozzarella-fika med Malin
- Tvinga Malin se Entourage och Rödluvan (fast det är inte tvång för hon vill det)

Söndag
- Sova ut!
- Göra trevliga oplanerade saker som jag känner för

Måndag
- Flyttdag med skolan, dvs. inga lektioner! :D

Tisdag
- Inviga nya skollokalerna!

Onsdag
- Idrottsdag, dvs. skridskor och klättring:D:D

Torsdag
- Ta bort tandställningen!!!
- ROCKBJÖRNEN, FÖR VI HAR FIXAT BILJETTER OCH VI FICK STÅPLATSER!!!

Jag orkar inte ens oroa mig för provet och redovisningen som jag inte kan något till imorn, för allt är så himla bra!

Kommentarer
Postat av: malino

haaha,ja vet!!Det är bäst!- efter regn...you know;)

2008-01-17 @ 19:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0