Chokladäckelkaka


Gomorron alla glada (på norrländska, flashback en del vet vem!)
Det är inte morgon men det gör inget, ni är säkert glada ändå. Ska inte skriva nåt cp långt inlägg idag för det hinner jag inte, den fruktade franska boken ligger och väntar på mig och nu har jag skjutit på det alltför länge... Plus att det är jobbigt att läsa.

Hade iaf en händelsebefriad dag i skolan idag, minns inte riktigt (tror jag börjar bli senil, ånej jag som är så ung, usch vad tråkigt) eller vi hade iofs öppet hus men det var inte så spännande (för mig iaf, jag är ju i det där huset varje dag). Träffade johanna som inte vill bli kallad panna i stan efter skolan, och sen dök även en anna som inte verkar ha något emot att bli kallad panna upp (senare även en massa belongisar till the Kruse family). Det enda vi gjorde var att fika, men det är trevligt när man är jättetrötter (trots att man gick och la sig 22.30 igår, mhm just det HALV ELVA! JAG!). Åt chokladkaka för jag hade tänkt på det ganska länge, men det var äckelpäckel (smakade bara kakao utblandat med lite smör) och dessutom dyrt så bajs på dom. Nu äter jag mamis morotskaka som är något helt enormt mycket godare, och hon tar inte 35 kr för den!
Lyssnar på Mando Diao också, lovely boys dom där!

Ha en bra kväll ni som slipper franska skit! Puss!


Lyssna på denna underbara låt som har fått förgylla min resväg till skolan dag efter dag efter dag i många många månader nu (jag tycks aldrig tröttna, vissa låtar är såna). Även om ni inte är Mando-dyrkare tycker jag att ni ska se videon för den är väldigt mysig, jag får en sån där må bra känsla av den. Glöm inte heller att njuta av närbilderna på den omänskligt heta Gustaf Norén!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0