Come on and dance!


Wiihoooo vad roligt jag har haft idag!
Eller, kanske inte första halvan av dagen, men däremot under resten av dagen! Idag var det nämligen öppet hus på Danscenter vilket innebar en hel massa gratis dansande :D

Det började med att jag och Anna möttes vid Täby C runt 16. Vi åkte därifrån hem till henne (dvs Fridhemsplan, eftersom den jäveln har turen att bo i stan) och åt vitlökskroketter med quorn. Efter det hade vi äcklig andedräkt, men Anna stal tuggummin av hennes låtsassyster (eller vad det nu blir, ska tilläggas att det trots namnet är en riktig människa och inte någon som Anna bara har hittat på, man vet ju aldrig med henne) så då luktade vi mindre äckligt.

Sedan bar det av mot Danscenter där vi stötte på en Malin och en Hannah (asså vi stötte inte på dom, vi stötte på dom, men det är svårt att beskriva betoningar skriftligt) och sen dansade vi på. Blev lite hiphop/dancehall,  lite locking, lite mer hiphop/dancehall och sedan lite commersial hiphop (med den roligaste koreografen jag någonsin har sett. Tänk er killen i Bring it on, ni vet han "spirit fingers!". Sedan föreställer ni er att han finns i verkligheten. Där har vi commersial hiphop-läraren! Låten vi fick dansa till hade för övrigt en text bestående av: "Lipstick... Mascara... Make-up... Love your purse!") Det var i vilket fall som helst väldigt roligt, och nu ska jag och Anna anmäla oss till hiphop/dancehall, wohooo. Shake it!

image2

"Those aren't spirit fingers. These are spirit fingers!"


Kommentarer
Postat av: muuuu

hahahahhhha spirit fingers
man skulle nästan kunna ta den kursen bara för att få sig ett gott skratt.

2008-01-11 @ 09:54:13
Postat av: muuuu

föresten

"man vet ju aldrig med henne"
du är en bajskorv stephanie, en stor en

2008-01-11 @ 09:54:49
Postat av: en ko

muuuu 1 o 2: ja asså jag hade allvarliga funderingar på de, sen kom jag på att de kostar 2500.. :S

oh yes i am.. and so are you!:D

2008-01-11 @ 14:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0