Dans och Mando (bland det bästa som finns)


Halv-väcktes av en läskig Anna imorse (eller klockan kanske var 13 men det är väl typ morgon). Hon ringde och frågade om jag inte hade glömt någonting... Det hade jag ju. Men nu är det avklarat, har mejlat dansen så nu borde vi vara anmälda, fast jag har inte fått något svar än:S Annars får vi väl ringa dit. Vi kommer iaf ha världens roligaste vårtermin för vi ska äntligen dansa två gånger i veckan (utan att det kostar 5000, det ni!) först hiphop på torsdagar och sen dancehall på lördagar. Ser mest fram emot dancehall klassen, det kommer bli så sjukt kul!

image35
Pannis och jag i somras. Anna langar hetaste posen!:D

Nu ligger jag här och njuter av gamla Mando låtar (fast jag borde plugga till matte nationella på tisdag...) Dom är allt bra härliga dom där. Kollade biljetter till deras spelning på Cirkus i mars och såg, inte särskilt förvånad, att det nu är helt uppbokat. Helvete helvete helvete. Hoppas dom sätter in nån extra konsert, fast det tror jag inte. Fick en idé att man kan åka ner till Lund och se dom där, eftersom det finns asmycket biljetter kvar där, men då krävs det ju att någon som är lika Mando Diao galen följer med mig och någon sådan känner jag tyvärr inte:( (förutom möjligtvis Elli, men hon är ju i Italien då) Får kolla runt tradera och blocket och hoppas någon får för sig att sälja sina sthlms-biljetter:)




Gold. Bästa låten från deras nya platta Never seen the light of day. Här från Faddergalan i tv4, tyvärr utan Björn som var på egen turné i Tyskland. Tycker ni också att fiol-barnen ser ut som läskiga små robotar?

Ska gå och äta morotskaka nu, ha en skön söndag!

Kommentarer
Postat av: annamu

haha snygaste bilder också :P

2008-01-27 @ 19:02:17
Postat av: steffi ko

hahah alltid!:P

2008-01-27 @ 19:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0