Depressionsdag

Jag är riktigt jävla negativ just nu, och jag har anledning till det eftersom allt är sämst. Segaste dagen i skolan, höll på o somna typ 48 gånger. Dessutom hade Thea och jag typ pms eller nåt, trötta pms-ungar är fan inget o leka med. Till och med charaderna blev allvar (men vad fan, det är inte en jävla banan, sluta gissa på det!!).

Enda höjdpunkten var att sista lektionen ställdes in eftersom nätverket inte fungera (just det, nätverket funkade inte heller, mer anledning att vara negativ!) men vi fick iaf sluta 14.20 istället för 16.00. Det var ju trevligt, men såklart måste något mer jobbigt hända så så fort jag har kommit ner i t-banan kommer jag på att jag har glömt franskaboken och måste springa upp för alla jävla trappor igen för o hämta den. FYFAN! Som om det vore nog måste jag ju nu dessutom plugga franska, dvs. mitt hatämne.

Har iaf sjungit av mig lite nu, det är ingen annan hemma så jag har skrikit med till håkan-låtar i typ en timme nu, fick lite ont i halsen men jag blev lite gladare iaf...

Kan något bra hända innan dagen är över, snälla?

Kommentarer
Postat av: Ester

Usch, en del dagar är piss, andra .. motsatsen till piss.. Jag hade faktiskt en bra dag idag.. =)

2008-01-16 @ 22:51:18
URL: http://metrobloggen.se/ester

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0