:(


Min bästa vän just nu:
image3

Fyfan. Vaknade upp och hade tappat bort min röst. Varm var jag också enligt min käre mor, måste förlita mig på henne eftersom vår febertermometer (cp långt ord) inte har fungerat de senaste 3 åren. Jag som skulle vara duktig och gå upp tidigt och hinna äta frukost i lugn och ro (kanske till och med äta frukost och samtidigt kolla på ett avsnitt av Entourage, åh vilken härlig start på morgonen!) och allt vad det var. Alla planer omkullkastade. "Fanfanfan...det skulle vart du..." (citat: Thåström) Skitsamma, går och lägger mig och dör eller nåt nu, ska bättra på mig till imorgon då Karin fyller 18, vilket naturligtvis ska firas. Finns inte en chans att jag tänker missa det, saknar alla små infokomp-barnen alldeles för mycket! Går och lägger mig med min varma koppen och mina bafucin nu,
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0