Fy skäms!


Varför är jag vaken?! Kan någon vänlig själ där ute svara på det? Jag kan då inte det. Jag ska upp om 6 timmar, ta bussen om 7 timmar och ändå sitter jag här. Fy säger jag bara, fy skäms! Inte bra, mars i säng nu! Men jag sitter ju redan i sängen? Nej men deeet spelar ju ingen roll, jag måste ju sova, det är där vi har problemet!
Fast inte det verkliga problemet, för det verkliga problemet är att nationella börjar om 8 timmar och jag inte har pluggat till det än. Jahaja, då var det ännu en panikångestattack som kom flygande. Förlåt för detta oerhört meningsfulla inlägg, jag ska gå och plugga och sova nu.
Fast jag undrar vad som är värt mest, att man kommer outvilad till provet men har hunnit gå igenom allt, eller att man kommer utvilad till provet men inte har hunnit gå igenom allt (och man vet att man inte kan det man inte har gått igenom...)? Vad tror ni? Jag vette fan, det enda jag vet säkert är att jag kommer komma  outvilad till provet utan att ha hunnit gå igenom allt, och det är nog det sämst tänkbara alternativet... Jaja, om 12 timmar är det över!

Godnatt!

image38
Saknar sommartider. Allt känns faktiskt så mycket lättare då.
KON GNÄLLDE SÅ JAG FICK BYTA BILD MEN HON KOMMER VÄL GNÄLLA PÅ DEN HÄR MED! DUM-KO!

Kommentarer
Postat av: anna

seriöst ta bort bilden. varför kan
du inte llägga upp nån ny där jag ser normal ut på?

TA BORT.

2008-01-30 @ 22:34:11
Postat av: mmmuuu

stephanie om du har riktiga panikångestattacker med tryck över bröstet och sånt, det äter man ju medicin mot?

2008-01-30 @ 22:36:35
Postat av: steffi

kossan som gnäller: sur unge. och du borde inte ta så allvarligt på allt jag skriver här för då kommer stora missförstånd uppstå. Jag hade en jag-har-matte-nationella-imorn-o-har-inte-pluggat-panikångestattack.

2008-01-30 @ 22:55:02
Postat av: anna

haha den var ju oxå ful men skitsamma jag får väll hämmnad nångång mohahah

det lät seriöst!

2008-01-30 @ 23:11:58
Postat av: steffi

TÖNT HUVUD!

neje

2008-01-30 @ 23:56:23
Postat av: mmmuuu

haha jo bara för att du ser normal ut på den

2008-01-31 @ 17:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0