Helvetet är över! (förmodligen)


Oh yeees nationella i matte avklarat! Inte gick det bra inte, men inte bryr jag mig heller för bara jag får g så är jag nöjd. Eller inte nöjd men eftersom jag inte orkar plugga får det duga. Så länge jag slipper matte resten av den här terminen är jag lycklig!:D

Blidde en väldigt lång dag idag, uppe med tuppen klockan 6 (fast den går väl iofs upp 7, fast har inte fattat det där, vaknar alla tuppar typ 7 automatiskt eller vadå?) och iväg till skolan 6.50 för att skriva matte prov i 4 timmar!
Sen vart det asgod lunch, jag åt som en häst (återigen det här med jävla djurliknelser, det måste väl ändå finnas djur som äter mer än en häst, hallå? Tänk typ, en elefant. Dom är ju jättestora. Eller kanske, en blåval. Ännu större! Bara en liten tanke såhär i förbifarten...) för det var underbar lasagne:D

Sen hade vi en flumhum lektion inför projektet, och efter det for the Mal och jag in till stan för att leta skor och kläder till oss. Hitta en massa fint, det var trevligt. Typ rea överallt dessutom, det var också trevligt. Snoka runt lite på weekday för att hitta billiga måndagsjeans, men jag hittade inga som jag blev kär i, och jag måste bli kär i ett par jeans för att jag ska kunna köpa dom. Annars är det meningslöst, jag har typ 8 par jeans som ligger i min garderob som jag aldrig använder för att det inte klickade mellan oss när jag skulle köpa dom, jag köpte dom mest för att det är trevligt att shoppa jeans. Dom enda jeansen som jag verkligen har lyckats med är mina mango jeans (ett par svarta och ett par gråa), som sitter helt underbart, och mina fornarina som trots fjortis stämpeln faktiskt fortfarande är sjukt snygga. Jag vill hitta några nya såna där fantastiska jeans, men det kräver tålamod och det saknar jag... Särskilt när det finns halvdana helt ok jeans för 100 spänn att köpa på weekday:P

Ojoj nu blev det långt långt, men iaf sen ringde Johanna-pannis som tyckte vi skulle leka, så lille malen åkte till ridskolan och jag for vidare till täby c. Där mötte jag inte bara en utan två små löss, lilla Johanna och lilla Jeanette. Fast Jeanette dumpa oss ganska tidigt för hennes körskoletöntkurs (ja jag är avundsjuk för att jag inte har orkat ta tag i det än!) Jag och Johannapanna shoppade iaf loss inne på Gina Tricot, jag köpte äntligen en svart kort kjol (jag och malin är nördar) och en grå/rosa stor t-shirt grej sak som var skitfin som antingen blir min danströja eller vardagströja, den passar till båda så får se. Sen slutade vi som vanligt upp på Taco bar där jag avnjöt en nacho deluxe, sedan for vi hem och nu ska jag snart somna för jag är jättemycket trötter... Hade planerat att göra cocosbollar för det är gott, men nu orkar jag inte för jag vill sova. HELVETE JAG MISSA GOSSIP GIRL FAN FAN FAN JAG HADE JU PLANERAT O SE DE! ok jag får se reprisen. Ursäkta utbrottet men jag kom på det nu.
Okej förlåt jag behöver sova, adjö små fågeldjur och sov så gott! Sömn är viktigt, jag är ett levande bevis på det!

Gina Tricots hemsida är cp så ni får inte se vad jag har köpt... Fyfan vilket tråkigt inlägg det här blev, jag är bara trött och skulle skriva av mig, ni orkar nog inte läsa men jag förstår er. En sengångare kan inte alltid skynda sig. Puss.

Kommentarer
Postat av: mal

hahaha,vi har lika kjolar.lalalala woho:D

2008-01-29 @ 22:07:22
Postat av: thea

va är det egentligen med dig o dina djur?????!!!! haha, du glömde blogga om min otur med orden igår!!! hahahahaha!

men ha det bra lilla barn... kramiz! ;) ;)

2008-01-30 @ 12:40:22
URL: http://violencia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0