Idrottsdag!



Idag blev en mucho bra dag, så nu är jag glad:) Inledde med en skridskotur på Östermalms IP, vilket både jag och Malin fruktade eftersom ingen av oss är särskilt bra på skridskor, men det gick ändå rätt hyfsat. Vi trillade inte en enda gång! Tråkigast var väl att vi var dom enda som hade hjälm på oss, bortsett från 3-åringarna som åkte runt i gula västar. Men hellre full än ful! Hahaha what? Inget med saken o göra, i vilket fall som helst var det mysigt, och me very much like varm choklad, fast tyvärr så brände jag sönder min tunga ("SAAAAAAATAN!") annars var det trevligt trevligt. Dessutom upptäckte jag att vår svenska-lärare är jättegullig (vet inte om jag kommer vara lika positiv efter att hon satt betyg på våra recensioner...:P) efter att vi lunchat med henne idag, något otippat..

Efter det var det off till Liljeholmen för o ta bussen till Västberga där vi skulle klättra. Det var askul, fast mindre roligt var ju att man hade värsta heta instruktören, när man hänger där som ett fån i en lina och inte kommer nånstans. Dessutom skrattade han ondskefullt när jag sa att han måste släppa ner mig om jag skriker! Haha, men det var i alla fall roligt, även om jag fegade lite och inte provade "värstingarna".

Har inte hunnit göra så mycket sen dess, jag och Malin har varit duktiga och gjort upp dagsplan över allt vi måste hinna med idag, det viktigaste är att vi måste lägga oss senast 23.00, så vi är pigga imorn när det är dags för ROCKBJÖRNEN!

Jag måste även plugga franska till imorgon, och slänga mig in i duschen (aj!), men 1000 gånger viktigare är att jag, och även ni, måste se Fråga Olle ikväll eftersom vi globala-barn kommer vara med i tv då eftersom vi satt i publiken:D Klockan 22.00 på kanal 5 ikväll (reklam reklam).

Nu ska jag ringa Malin, eftersom det stod med i vår dagsplan:P Adjökens så länge era små fufflare


PS. Föresten är jag grymt besviken på att ingen kommenterat mitt Kanye/Timbaland inlägg, fattar ni inte hur jävla bra dom är?! Usch på er, ni borde skämmas!

Kommentarer
Postat av: malls

vi klättra mera, det vara funnyyyyyy!:d

2008-01-23 @ 21:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0