It's all about the music...


The time has come. Dags att bestämma vilka förra årets människor var som förgyllde våra svenska musikaliska upplevelser. Grammis, Rockbjörnen, P3-guld, det är nu det händer!

Mina planer på att besöka Rockbjörnen för att få njuta av ett framträdande av Mando Diao har helt omkullkastats då jag (dum som jag är) bestämmer mig för att boka biljetter två veckor innan galan går av stapeln. Naturligtvis har alla ståplatsbiljetter tagit slut, så nu är jag deprimerad. Som om inte det vore nog är alla ståplatsbiljetter till Mando Diao konserten 6 mars i Stockholm också slut, så nu är jag ännu mer deprimerad. Dessutom fick jag idag reda på att Grammisgalan tydligen är imorgon, och att Salem al Fakir ska spela där! Inte kommer jag kunna gå på det heller, så hej o hå nu går jag och tar livet av mig...



Honom missar jag imorgon... Tråkigt säger jag bara, ytterst tråkigt.

Kommentarer
Postat av: geten

det är sjukt dåligt.varförvarförvarför tänkte vi inte liite tidigare:Pjag ska iaf fortsätta hoppas:)

2008-01-08 @ 18:42:40
Postat av: steffpuff

vi är inte så smarta helt enkelt:( haha goood!

2008-01-09 @ 17:45:08
Postat av: Ester

Salem al Fakir är bra :)
Har börjat lyssna en massa på honom efter galan!

2008-01-11 @ 19:23:59
URL: http://metrobloggen.se/ester

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0