Jag är en mycket otursam människa!


Det här skulle då bli den hittills roligaste skolveckan på året (jag vet, det har inte gått så långt på året än, men det är därför jag kan säga så utan att överdriva), så vad gör jag? Jo jag vet, jag går och blir sjuk! F*n i hel*etes j*vla sk*it! Bra jobbat Stephanie, verkligen! (mm jag är lite schizo) Nej okej, det är inte jätteallvarligt, men det har varit på gång sedan i lördags. Inte schizofrenin alltså, utan förkylningen. Idag vaknar jag upp och känner mig sådär obehagligt förkyld, men nu är jag hemma och "kurerar mig" (är det ens ett ord? inte "det" alltså, utan ordet "kurera") så imorn är det bäst att jag mår jävligt bra!

Då är det dags för idrottsdagen som jag, för ovanlighetens skull, ser fram emot. Idrott brukar ju inte vara min starka sida, och det är det inte imorn heller. Skridskor står på schemat och mina närmsta vänner förstår ju vad detta innebär (snart har Globala också insett det...) Men trots att jag är en äkta Bambi på isen så ska det ändå bli roligt. Och klättring är ju helt sjukt kul, även om jag inte är så grym på det heller eftersom jag bara gjort det typ 3 gånger så är det riktigt roligt.

Så nu ska jag gå och hitta mina skridskor och äta saffransglass! (Ja, det låter som den bästa medicinen, alla blir ju friska av att leta skridskor?) Nej jag ska väl också dricka soppa och te och all såndär sjuk-skit, så ska jag bli frisk till imorn och till... TORSDAG! Om två dagar åker tandställningen bort... :D och så förstås, ROCKBJÖRNEN!

Püss på er (oh no, sjuk-baciller!)

image15
She's like so totally hot! (och JA, det är en hon!)

Kommentarer
Postat av: Johanna

stackare :( men hoppas du blir frisk snart ^^
föresten hör du hur dom håller på och spränger här hemma? haha mitt hus hoppar alltid upp i luften några meter varje gång XP

2008-01-22 @ 14:07:23
URL: http://strawberryraiin.livejournal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0