Johan Glans



Tänkte bara tillägna ett litet inlägg åt Johan Glans, en av Sveriges roligaste komiker. Det här är humor på hög nivå (jag vet att man blir tveksam när det kommer från mig men i detta fall får ni faktiskt lov att lita på mig)
Garanterad underhållning!

Några favoriter under dessa 7 minuter:

 - "allt ni behöver är en tillbringare och... mycket fritid."

 - "Oh vetebröd! På en torsdag!" (Klassiker, fast jag o Thea säger alltid fel och säger "tårta" istället...)

 - "Mu?!"

 - "- Åh gud va jag grina när min hund dog. - Din sjuke jävel!"

 - "Jag tror han vill ha en kaka..."

- "No! I am her father!"

Älska Johan Glans!

Kommentarer
Postat av: thea

ha ha ha.... ha

2008-02-01 @ 13:37:04
URL: http://violencia.blogg.se
Postat av: thea

åh, just det. håll koll på min blogg under helgen o början på nästa vecka, för jag ska skaffa glasögon, o förhoppningsvis så har jag fått hem prov-bågar, o lägger ísf ut bilder... gå in o säg vilka du tycker är snyggast!!! puss puss, hoppas du snart mår bättre.

2008-02-01 @ 13:42:13
URL: http://violencia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0