Johanna söt-panna och saffransglass


SAFFRANSGLASS ÄR SÅ FRUKTANSVÄRT GOTT! Jag driver inte nu alltså, det smakar liksom helt.. asså det går inte riktigt att förklara, men typ som smälta lussebullar eller nåt. Asså typ mjuk, krämig lussebullsdeg. Nej det går inte att förklara, men ni måste prova! Lejonet&Björnens Saffransglass, enligt Anna finns den bara på ICA på Sveavägen (typ tvärs emot Hard Rock Café) och eftersom hon påstår sig ha letat efter den i 2 år så gör vi väl bäst i att lita på henne... Fast det var tack vare mig hon hitta den, för det var jag som sa att vi skulle gå in på det ICA:t! Så tack Anna, och varsågod.



Nyss ringde Johanna-panna och muntrade upp mig. Vi pratade om allt och ingenting, det var trevligt eftersom vi inte har hunnit träffas så mycket alls på sistone. Hon praoar på Danderyds sjukhus just nu, så hon berätta massa hemskheter därifrån (jag tycker inte om sjukhus, förlåt johanna) Sen hade hon tydligen designat och beställt en egen almenacka på nån hemsida, det lät väldigt roligt men det kostade 275 kr! Very mucho expensive... Hon är så söt den där johanna, allt hon säger är nämligen inte så genomtänkt; "Jag har designat en egen almenacka! Asså en sån som man kan skriva i!" Haha, no shit! :P Men jag blev faktiskt lite sugen på o göra en själv, behöver ju verkligen en eftersom jag förlitar mig på min mobilalmenacka, men synd att det så cp-dyrt... :(

I slutet av samtalet försvann min röst, det var lite tråkigt för jag hade ju tänkt sjunga lite nu när det ändå inte är någon hemma. Jaja, får väl hitta på något annat trevligt. Typ fortsätta äta saffransglass!:D


image16
Johanna och jag på Malta -06.


Kommentarer
Postat av: Anonym

"johannasötpanna och saffransglass"
jag dååååå bajshuve

2008-01-22 @ 21:01:41
Postat av: the steff

men din överkänsliga bajsunge jag har ju inte pratat med dig idag!!!!!!!!!!!1

2008-01-22 @ 21:13:56
Postat av: Anonym

jo du var ju med mig då? saffransglasssen? dansen?

2008-01-23 @ 20:46:52
Postat av: steffi

anna: de va ju dan innan jävla blondie

2008-01-23 @ 21:11:51
Postat av: Anonym

FAN VA JAG SAKNAR MALTA!!
jag vill tillbaka dit!! :(
pussar

2008-01-24 @ 13:25:56
Postat av: steffi

jea: JAG MED!

2008-01-26 @ 13:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0