Kreativ


Jag var/är uttråkad och kände mig kreativ så jag började greja med designen på bloggen. Det här blev fett fult och deprimerande och höstigt så jag ska ändra, men just nu saknar jag tålamod och det behöver man om man ska fixa med koder och sånt, så det får se ut såhär så länge. Kan inte bestämma vad för färger jag ska ha för jag har beslutsångest och det är irriterande, någon som har nåt bra förslag? Säg inte rosa, då slår jag er (nej det gör jag inte för jag är snäll, men jag kommer tycka lite mindre om er...:P)



Appropå kreativ, vad finns det för roliga kreativa jobb man kan syssla med? Jag har ju funderat i några år på vad jag vill bli men har fortfarande inte kommit fram till något. Det är störande. Jag måste ha något där man får pyssla och greja, inte sitta inne på nåt jävla kontor mellan 9-17, vad finns det att välja på? Säg inte journalist, då slår jag er (okej nej det gör jag ju inte, men då blir jag irriterad för det har jag nämligen redan tänkt på...) Föresten måste det vara något jag är bra på för jag tycker inte om att göra saker jag är dålig på (förutom sjunga och klättra, det är roligt fast jag är dålig:D)


Kommentarer
Postat av: Ester

Jag tycker den här designen var jättesnygg, lite mörkare/ljusare text.. så blir det bäst =) Jag kan hjälpa dig med en header om du inte kan göra själv, tycker sånt är jättekul! :)

2008-01-31 @ 18:47:12
URL: http://metrobloggen.se/ester
Postat av: Anonym

stephanie du behöver inte bestämma dig nuuu vad duv ikll bli ju :P

2008-02-03 @ 12:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0