Lååång dag

Åkte hemifrån vid 8 imorse och kom hem vid 9 på kvällen. Shit pommes (så inne uttryck) vilken lång dag det har varit! Men den har varit ganska rolig ändå, bortsett från några nervösa sammanbrott och panikattacker förstås:P
Hade bland annat gått och panikat över idrotten eftersom jag skulle ha en redovisning som jag skrev klart idag på lunchen, men sen slapp jag det:D så istället blev det innebandy för hela slanten, jag och tre filurer till som valde innebandy, det var jobbigt (jag såg ut som en tomat efteråt) men väääldigt roligt. MITT LAG VANN! Det vill säga jag och en till, vi var grymma! SUCK ON THAT MALIN! hahahah

På svenskan efteråt sa Tove dagens bästa: "Men det är så jobbigt att sammanfatta hela boken, den är så lång. Kan vi inte sammanfatta hans liv istället?"

Efter skolan skulle Malin hjälpa mig att plugga till samhällsprovet imorn, så vi slog oss ner på myspys café Bönan på Östermalm (vi kände oss lite felplacerade med vår slusk-svett-look efter idrotten). Tror ni det går bra för två övertrötta hungriga sömnbristade halvt psykiskt sjuka människor att plugga? Svar: nej. Särskilt inte när jag ägnar min mozzarellamacka mer uppmärksamhet än något annat.
Så jag har lite att ta itu med nu, önska mig lycka till!

image5
Mozzarella. Guds gåva till oss dödliga här på jorden. Lite kul att jag ska sitta och hålla föredrag om ätstörningar...

Kommentarer
Postat av: malino

den där mozarellan var galet god!!! Dit får vi bege oss igen(fräääsha)Det va mys,min röst är helt tillbaka nu:D hur mycket skrek vi egt?haha

2008-01-14 @ 23:29:11
Postat av: muu

trodde inte du var ett mozzarella freak som jag!

2008-01-15 @ 17:10:13
Postat av: steffus

malino: oh yes! asså fattar inte, jag märkte inte ens att vi skrek, de e jättekonstigt... kanske va pga av våra "skrik" på gympan också? haaha

muu: omg, jag trodde du kände mig efter alla dessa år?! jag har alltid dyrkat mozzarella, framförallt mozzarellamackor..mmmmm.....mmm som i mozzarellamacka...

2008-01-15 @ 17:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0