Lite fler goda stunder


Jag vet att jag just skrev om mat. Men jag måste bara göra det en gång till. För nu sitter jag och äter världens godaste (ok jag säger så om ganska mycket) mackor, nämligen rostat bröd med ost och marmelad+rostat bröd med kanel och socker. Den andra varianten kanske inte så många har hört talas om, men döm inte på förhand! Det är nämligen så sjukt gott, smakar typ som kanelbullar fast ändå inte alls. Åh, rostat bröd is the shit!



Nu funkar det tydligen inte att lägga upp youtube-klipp, men jag rekommenderar er starkt att kolla på det här klippet http://www.youtube.com/watch?v=lRpYy2UVqTc . Massa intron till alla bra barnprogram från back in the days, 1990 nånting (förlåt men jag är ett Snook-fan!), typ Timon & Pumbaa, Långbens galna gäng, Ducktales och massa annat härligt som gjorde lördagarna till bästa dagen på veckan när man var liten (yeah right, "liten") :D

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ester

Ja, det är kul att skaka loss.. :)

2008-01-16 @ 06:56:50
URL: http://metrobloggen.se/ester

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0