Music makes the world go round!


Morotskaka var väldigt gott och beroendeframkallande. Nu har jag iaf upptäckt lite spännande nyheter. Känner att jag måste täcka mitt musikbehov i vår eftersom jag inte lyckades så bra med det i höstas (trots att det var min, Theas och Josefins plan!), så nu har jag klickat runt lite här och var på ticnet och bandsidor och grejer och hittat lite trevligt. Bland annat har biljetter till Håkan släppts, och om jag vill gå får jag nog bestämma mig snart, dom biljetterna lär nämligen ta slut sjukt fort. Bara en spelning i Göteborg och en i Stockholm (Yvonne har redan bokat, den lilla bajsungen... )Det skulle vara vääldigt roligt, men det är dyrt och dessutom måste jag kolla så jag inte ska till Italien då.

Sen upptäckte jag att Neverstore, som jag iofs inte är galen i men som är helt ok, har spelning i mars. Micca älskar ju dom, så där har vi en potentiell spelning att gå på:D Det är iofs samma dag som Mando Diao, men eftersom deras spelning är slutsåld har jag börjat tappa hoppet om att gå på den... Dessutom kommer Stereophonics hit, wuhuu tänkte jag men nej, där är det 20-årsgräns:( hata Berns!

Sen har vi ju förstås sommaren, som förhoppningsvis blir en festivalsommar! Kanske lite tidigt att planera, men Way Out West med Håkan låter ju extremt lockande... Se honom på hemmaplan känns inte helt fel! Och Peace and Love tror jag att jag måste på för Caesars (f.d. Caesars Palace) kommer dit, och me love dom very mucho!



Caesars med Fun & Games, soundtrack till filmen Festival:)

(Anna det här måste du faktiskt lyssna på vare sig du vill det eller ej, jag säger bara flashbacks!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0