Ny vecka på gång


Pratade med Annapanna förut, vi har bestämt dans nu! Vi ska börja på dancehall på Danscenter, cp-dyrt men antar att det är värt det - dancehall is the shit!:D Torsdagar blir framöver dansdagar, förutom denna veckan som kommer. Ska ju iväg på Rockbjörnen på torsdag (wohohohooo!) så vi tänkte kolla om vi får ta igen den lektionen dagen innan, dvs. dansa nu på onsdag istället. Hoppas det går bra, annars är det lite bajsigt. Men det borde gå bra. Det innebär isf att onsdagen blir värsta "träningsdagen" för min del (känns ovant, träning?:P) eftersom vi har idrottsdag då också. Inleder med skridskoåkning (fast förmodligen mest chokladdrickning) på Östermalms IP, sedan lite klättring i Västberga, och avsluta med dancehall på söder. Får fara och flänga över hela stan, men det är ju bara massa roliga grejer så me look forward very mucho!

Imorgon börjar jag 10, fett nice (haha så inte jag, men jao :P), för vi har flyttdag på skolan. Ska överge Östermalm/Stadion för Söder/Zinken (av nån anledning hamnar vi hela tiden vid fotbollsstadions?). Det blir skönt med nya lokalerna, men stört jobbigt att åka så långt. Nu tar det typ 35 min till skolan (beror lite på trafiken) sen kommer det ta typ en timme! Usch o fy o blä vad tidigt jag kommer behöva gå upp, det blir tråååkigt. Men får väl se det från the bright side (inte min starka sida, The Killers-flashback föresten).

Nu ska jag fortsätta lyssna på Håkan (som släpper ny skiva 26 mars!!), sen ska jag kolla Entourage och efter det ska jag lägga mig, mår lite usch för jag har magvärk och en äcklig förkylning som sitter och plågar min hals och näsa (I am a snorbarn) för tillfället. Hoppas jag mår bättre imorn, pallar inte va sjuk. Har några måsten imorn dessutom, ska lämna anmälan till dansen och hämta ut Rockbjörnen biljetterna, så nu ska jag friska upp mig, och vad passar då bättre än honungsvatten, glass och Entourage? :D

Sov så sött era små djur!

image12
Favvo-Miccan, Sara och jag. Runt 9 på morgonen, har köat sedan 2 på natten till Allsång på skansen. Ge mig sommar nu!

Kommentarer
Postat av: Ester

fin bild =)

2008-01-20 @ 22:17:21
URL: http://metrobloggen.se/ester
Postat av: Anonym

"fett nice"
jag har aldrig hört dig säga det :D

2008-01-21 @ 13:52:37
Postat av: the sleff

nej men så säger du ju också det om allt jag säger.. kanske beror på att du inte lyssnar på mig!

2008-01-21 @ 21:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0