Nyårslöfte 1 - check!


Goddagens
kära gott folk! (dvs mina - enligt statistiken - än så länge 2 läsare, utöver mig själv!)

Så var man då en av de så många tusentals andra som har så mycket liv att dem känner att de måste skriva ned och berätta om det, men ändå har så lite liv att de sitter ensamma framför en dator och skriver om sina liv. Ja det var en konstig mening, orkar inte lägga ner tid på att formulera om den för jag är trött.
Anledningen till skaffandet av denna blogg var definitivt inte att jag tycker att jag har så mycket liv att jag måste berätta om det, utan det var kort och gott ett nyårslöfte som jag (till skillnad från mina andra nyårslöften) kände att jag faktiskt kunde uppfylla.

Nu ska jag sova men återkommer imorgon (för er 2 små nyfikna liv!)

Ps. Prova att läs igenom inlägget igen men föreställ er att jag/ni känner någon som heter Liv. Helt galet va? Okej, godnatt..


Kommentarer
Postat av: geten

Jag har såklart också hittat hit. Inte så svårt..haha koppar

2008-01-07 @ 23:18:23
Postat av: steffpuff

hahah jag blev helt nojig på vägen hem o tänkte att jag måste döpa om den.. men sen orkade jag inte komma på nåt annat:P

2008-01-08 @ 00:17:52
Postat av: muuuu

:D
du hade ju inte skrivit så mkt i bloggen ju!

2008-01-10 @ 21:56:45
Postat av: steffpuff

anna: jag har haft den mindre än en vecka, WHAT DO YOU WANT FROM MEEEEE?!

2008-01-11 @ 01:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0