Nytt beroende


Jag är så sjukt hungrig just nu, men jag är alldeles för trött för att fixa någon mat. Inte så att mina föräldrar kommit på tanken att laga något heller, så nu sitter jag här och knaprar på en knäckemacka i väntan på att papi ska åka och hämta mat på grillen. Jag valde mellan en sallad eller kebab med ris, men slutligen blev det kebab bara för att det var så länge sen. Självklart blev det ett pizzabröd till, eftersom det är det bästa som finns i hela världen. Mmmm, förlåt om jag är lite fixerad vid mat just nu men jag har inte ätit sen lunch, vilket var snart 8 timmar sen... :(

Har kommit på att jag har ett nytt beroende förresten; Glass (i stora lass!). Jag älskar det, äter det typ varje dag (nej jag är inte så nyttig av mig, men vafan, man är ju bara människa). Har haft en ganska lång period med anti-glass känslor, men nu har det alltså vänt tvärt. Bör ju tilläggas att min käre väninna, aka. bästaste bäste vän som det hette på den gamla goda tiden, Annapannus halvt tvingade mig att köpa saffransglass idag, för fyrtio fucking kronor. Bäst att den är jävligt god!:D Nu kommer pappa, Farväl elskade matfvrak!


image14
Lejonet och björnen glass, där en av smakerna som enligt fröken Kruse är värd att smaka är saffran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0