RIP Heath Ledger


Befinner mig typ i chock, fick just reda på att Heath Ledger har dött. Dödsorsaken är fortfarande okänd, han hittades död på sitt hotellrum i New York, men jag fattar verkligen inte. Han var ganska ung och en av mina favoritskådisar, nu har han helt plötsligt dött. Jag vet, jag känner honom inte så det är ingen stor grej för mig, men det är bara helt konstigt. Han är, eller var menar jag, lika gammal som min syster såg jag nu. Det är ju helt sjukt.

image17
R.i.p. Heath Ledger, 4 april 1979- 22 januari 2008

De flesta förknippar honom förmodligen med Brokeback mountain, men för mig kommer han alltid vara Will i En riddares historia<3 och såklart "the bad guy" (som jag inte kommer ihåg vad han heter) i 10 orsaker att hata dig. Han var bäst!

Kommentarer
Postat av: thea

VAAAA!!???? Nej!! :'( Fan... jag älskade honom ju.... lr inte älskade, men älskade... du fattar.. men va? va hände????

2008-01-23 @ 13:10:03
URL: http://violencia.blogg.se
Postat av: Anonym

det var väll en överdos... han tog nog livet av sig, annars var han bara dålig

2008-01-23 @ 20:46:00
Postat av: Anonym

hej gumman, visst är han så sjukt söt och snygg!!?
men lycka till på rockbörnen och skriv och applådera åt mig :D du får gråta om du vill ;)
men vilken tid ska du ta bort tandställningen då???
pussar

2008-01-24 @ 13:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0