Rockbjörnen, lite efter...


Det har varit lite tomt här på sistone, ber om ursäkt för det... Senast jag skrev var väl efter att jag hade spanat in Fråga Olle, men det jag missade där var att vår rad tydligen hade blivit inzoomad nån gång (ok typ 2 sekunder) så jag och 5 till faktiskt hade synts:O OMG! Haha förlåt, det kanske bara var jag som tyckte att det var intressant:P

Iaf, i torsdags var jag på Rockbörnen!!! Och det var riktigt roligt! Bortsett från att jag och Malin tänker med något annat än hjärnan och tog på oss pumps (det kan hända att det var min idé, men Malin gick med på det!) Vi stod och hoppade i typ 10-centimeters klackar, jag säger bara smärta. Sen skulle jag vingla hem på dom där. Aldrig har vägen från tunnelbanan nere i Danderyd upp till bussterminalen känts så lång! Lyckligtvis kom pappa och hämtade mig från bussen sen, annars skulle jag förmodligen fortfarande vara på väg hem...

Men nu ska vi inte fokusera på det negativa, vi fick ju trots allt se Timo Räisänen, Adam Tensta, Petter, Sahara Hotnights, och såklart Mando Diao! Dessutom var Björn Gustafson där och delade ut pris, han är hittills en av Sveriges bästa komiker! Och, jag höll nästan på att glömma, mannen som gjorde hela kvällen, Alex Schulman! Skrattade så sjukt mycket när han satt och "bloggade" under framträdandena (bland annat när dom presenterade Takida och han satt och skrev på storskärmen: "SHAKIRA? GRYMT!")


image26
Den här lilla björnen tävlade de om. Laddar upp bilderna jag tog senare om jag lyckas lägga över dom på datorn, den har lite damp just nu nämligen:(



Kommentarer
Postat av: Ester

svar: Japp, den var bra! :)

2008-01-26 @ 14:21:14
URL: http://metrobloggen.se/ester

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0