ROCKBJÖRNEN


OMG OMG OMG! hahah, jag brukar inte säga sånt (ehrm hosthost), men nu är jag riktigt förvånad. Hoppades ju på någon bra nyhet innan dagen är slut, så kommer min lille get, aka Malin, och säger att det finns biljetter till Rockbjörnen på Tradera!! Borde inte skriva ut det eftersom våra konkurrenter nu får reda på det (haha som att någon läser det här!), men jag blev bara så glaaad så jag var tvungen! Vi ska kämpa för att få dom! :D (det vill säga sitta framför datorn och knappra in ***kr+enter.)


Tidigare msn-konversation:

Bambi säger:

OMG OMG OMG! VAD SKA VI TA OSS TILL????

Malin säger:

HARU LÄST SMSET?

Bambi säger:

JAAAA!

Malin säger:

hahahah vad skulel du annaras mena



Tack Malin, nu blev dagen inte sämst längre!!

Kommentarer
Postat av: geten

VI SKA DIT, det bestämmer jag!:D mihojiaaa

2008-01-16 @ 21:33:05
Postat av: steffsleff

BRA BESLUT!

2008-01-16 @ 22:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0