Seeeeeeeeeeeg


Jag är något helt enormt sjukt onormalt seg idag, skulle inte förvåna mig om jag somnade stående (eller jo det skulle det, eftersom jag ligger ner just nu så vore det jättekonstigt) men tyvärr blir det ingen sömn för mig för tillfället. Hur lockande en liiiiten liten vilostund än låter så blir det icke någon, för här ska pluggas historia och samhälle! Usch o fy o blä vad tråkigt, ja ja, om jag är riktigt duktig ska jag belöna mig med lite Entourage och varma hallon (eller hallon ska jag ha även om jag inte är riktigt duktig) ikväll :) mmmm hallon...dreggel...mmm Entourage....mer dreggel..... oj ursäkta, fastnade i dessa härliga tankar, gå och vara duktig var det ja...

Adjökens så länge!


image1 
Bästaste serien!

Föresten, appropå seg så blev jag jäättesugen på nappar och annat gottegott segt godis, det var typ 250 tusen år sen jag åt det sist:(

Kommentarer
Postat av: Elli

ååh! jag vill också ha varma hallon! jag är hemma och är sjuk och sjuk(t) sugen på hallon :D

2008-01-10 @ 10:52:01
Postat av: steffpuff

Nej lilla elli-puff, inte va sjuk det är ju tråkigt. Krya på dig lille vän, o ÄT HALLON!

2008-01-11 @ 14:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0