Smile like you mean it


Jag har just varit duktig och skurit massa massa grönsaker. Anledningen är att det blir "familjemiddag" ikväll (med wok, me like a lot!), fast det blir ju inte en riktig eftersom Natta är i Italien, men Yvonne, Christian och Andreas kommer iaf över (ja dom räknas till familjen..) Det blir nice för jag har inte träffat någon av dom på aslänge. Dessutom är jag helt sjukt seg idag, det håller i sig från igår tror jag. Rockbjörnen tärde (är det ett ord?) hårt på mig verkar det som:P Men men, tog typ igen sömnen idag eftersom jag sov till 13, sen har jag kollat lite Entourage (WOHO) och som sagt skurit grönsaker. Vilket händelserikt liv jag har! Haha, får hitta på något spännande imorn eller på måndag istället, vi är nämligen lediga då:D:D


Btw, jag har ingen tandställning nu:D Me very much happy!

Mongobild men shit the same, poängen är att ni ser tänderna:P




Kommentarer
Postat av: malino

du är så snugg! & jag vill också ha wook!!!

2008-01-26 @ 18:31:32
Postat av: steffi

du är snygg! o vet du, vi ska äta friterad mozarella också:D:D ibland asså, då lyckas mami verkligen.. haha

2008-01-26 @ 18:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0