Sommarlängtan


Fick världens sommar flashback/längtan nu. Pappa stod för middagen och hade köpt kyckling och potatissallad (mm det blir så när pappa ska "laga" mat, eller oftast blir det grillen-mat iofs, men det finns tydligen vissa undantag:P) Iaf, potatissallad är sommarmat! Det är det man äter på midsommar, fast med rostbiff, och det är det och baguette man köper pch picknickar med i parkerna i stan. Vill ha sommar nu!

image7
Malta -06. En av de bästa somrarna i mitt liv. Saknar lata sommardagar och att sova ute i solskenet.

image8
Eller sova i en hotellobby:P

image9
Vakna upp och bara hoppa rakt ner i Medelhavet!

Sådär, nu har jag fått drömma mig bort lite...


Kommentarer
Postat av: Ester

Åh, jag vill också åka till värmen! :)
svar: Hehe, kollar du också in hennes bilddagbok? :)

2008-01-17 @ 12:39:20
URL: http://metrobloggen.se/ester

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0