Sovdags


Nu har dom små djuren åkt hem och jag är helt sjukt trött. Det blev en mys kväll, med vääldigt mycket mat (som vanligt alltså:P). Har bland annat ätit vitlöksbröd, wok, hemmagjord friterad mozzarella (also known as mozzarella sticks på donken), friterad banan (petade bort bananen men åt frityr-krispen, den var god. Tror btw mami är inne i nån fritös-period), morotskaka som var helt sinnessjukt god, och såklart lite godis för att runda av det hela. Är lite stolt över mig själv också för jag har inte druckit någon läsk på hela kvällen! (Okej då, jag kanske smakade liiite lite cider, men det var allt!) Har börjat minska mitt läskdrickande för att mitt nyårslöfte var att bli nyttigare, och det är ju inte som att man orkar börja träna mer...:P Fast jag ska iofs börja dansa två gånger i veckan:O Och det måste jag komma ihåg att anmäla mig till imorgon för det hann jag inte idag.. Men nu svävade jag iväg, och för övrigt håller jag på att somna så eftersom jag inte har något vettigt att säga är det väl lika bra att jag går och lägger mig...

Godnatt!

image32
Såhär snygg var jag föresten på idrottsdagen. Hjälm är den hetaste accessoaren, eller hur?:P


Kommentarer
Postat av: annamu

ÅÅÅHHH NEJEEJ STEPHANIE PÅ SKRIDSKOR!

KATASTROOF

2008-01-27 @ 20:31:32
Postat av: steffi ko

HAHAHA!

2008-01-27 @ 20:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0