Tidsplanen går dåligt


Det gick inge bra att hålla vår tidsplan. Bra att jag sätter mig här och skriver då. Nej det är det inte, det är dåligt. Fy Stephanie! Nu ska jag gå och göra mina vettiga saker.

Att göra (innan 23.00!)
 - Duscha
- Plugga franska
- Titta på bilder från idag
- Bestämma kläder och sånt till imorgon (hinner inte hem mellan tandläkaren och Rockbjörnen, får bringa allt till skolan)
- Måla naglarna (tillbringat en timme med att fila dem)
-  22.00 Se Fråga Olle
- Borsta tänderna noggrant (tandis imorn:P)
- 23.00 SOVA!

Hejdå, nu ska jag vara effektiv! Önska mig lycka till!




Avslutar med Jackson 5 för att dom är grymma!

Kommentarer
Postat av: get nr1

VI SKA KLARA DET (.... det 'är redan kört för min del)

2008-01-23 @ 21:18:25
Postat av: thea

just det!!! imorgon är det dags, då är du tandställningslös! :P fan va avis jag är.... hm, men den som väntar på nåt gott.... (väntar alltid för länge)

men men, vi syns imorn hade jag verkligen tänkt, fyfan va jag hatar o va hemma.... :s har supertråkigt. men FRÅGA OLLE går ju snart! åh vilken ångestladdad halvtimme det kommer bli! puss puss... hoppas dom har en närbild på dig..!

2008-01-23 @ 21:31:15
URL: http://violencia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0